Sniktitt på nyeste utgave

Denne utgaven av Shape Up har jeg gledet meg spesielt mye til. Vi klarte faktisk å naile selveste Angelica Blick på cover! Det som er litt gøy er at det kun er Nora og jeg som står bak hele rigget. Nora har tatt bildene, og jeg har stått for styling, intervju og ikke minst stilt opp som reflektor-holder, haha! Jeg skulle ønske vi hadde et hav av kule backstage-bilder, men vi var rett og slett så stressa over at dette skulle bli bra, at vi ikke fikk tatt noe som helst. Ubrukelig! 

Uansett, her får du en liten sniktitt på annet snacks utgaven har å by på: 

Et innblikk i hverdagen til Angelica Blick. 

Selvfølgelig svettefest med vår kjære Maren Erdvik:

Et hav av oppskrifter som booster kroppen! Blant annet på disse herlighetene. (Foto: Linda Krabberød)

Produkter, nyheter og mat vi i jentekollektivet har dilla på akkurat nå!

Og hva skjer egentlig i kroppen når du spiser grønnsaker? Hva har grønnsakene å si for fordøyelsen, musklene og stressnivået?

Pluss myyye mer! 

Jeg håper du finner masse inspirasjon og treningsglede i denne utgaven, det gjorde i hvert fall vi i redaksjonen. 

Kos deg med utgaven <3 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg