Vil du bli vår nye Shape Up-ambassadør?

Processed with VSCO with f2 preset

I fjor på denne tiden søkte jeg etter seks sporty jenter som jeg ønsket skulle representere Shape Up rundt om i hele landet. Det tok helt av, og innboksen min ble oversvømt av gjennomførte, inspirerende og rørende søknader. Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at jeg fikk over 1000 søknader. Sinnsykt kult! Og ja, jeg leste ALLE søknadene. Puh, det var litt av en jobb. Men en gøy jobb! Hadde det vært opp til meg, skulle jeg ha tatt alle med inn i varmen. 

Etter en rekke runder sammen med redaksjonen landet vi på syv jenter (yep, jeg klarte ikke å holde meg til seks) som ble de heldige Shape Up-ambassadørene. For en gjeng!  

@martineslotvik, @karolinelm, @julieschevik, @renatecarrera, @lotteoxholm, @eliadvergsdal og @hannesande. (Foto: Nora Angeltveit)

Vil du bli en del av denne gjengen? For 2019 har vi to ekstra plasser, og jeg vil høre fra DEG!

Dette inngår i avtalen
➪ Du blir frontet i bladet og på alle våre plattformer
(denye.no, @shapeupnorge på Instagram og på vår Facebook-side).
➪ Du får teste nye produkter og treningsklær.
➪ Du får fri adgang på Shape Up Weekend og Shape Up Convention.
➪ Du tar del i Shape Ups eventer vi arrangerer.

Kriterier
➪ Du er over gjennomsnittlig interessert i trening.
➪ Du må ha en aktiv profil i sosiale medier (ingen krav om antall følgere!).
➪ Du tar freshe bilder.
➪ Du har et sunt forhold til trening og mat, og har verdier som går i tråd med Shape Up. 
➪ Hvis du har noen kommersielle bindinger, må dette opplyses om i søknaden.

Appellerer dette til deg? Send en mail til meg på [email protected] med følgende info:
➪ En kort tekst om hva du gjør til daglig og om hvorfor du passer som Shape Up-ambassadør.
➪ Bilde av deg selv.
➪ Fullt navn, alder og bosted.
➪ Merk mailen med «Shape Up-ambassadør».
➪ Husk å skrive hva du heter på Insta!

Jeg gleder meg til å høre fra deg <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg